pondělí 17. června 2013

HOT day!

Ahoj! Dneska bylo fakt horko, že? :D Byla jsem zpocená jako kůň, to přísahám! :D Mám teplo ráda, vlastně ho přímo zbožňuju a je rozhodně lepší než zima, ale když se ráno vydáte s riflama do školy je to fakt jakože přes čáru :D Když jsem se konečně vrátila ze školy, dala jsem si zmrzku, čímž jsem se zchladila a pak šla s mamkou nakupovat :D Původně jsem sice chtěla oblečení, ale nakonec jsem skončila jenom s kabelkou :D Fotka pod článkem ;) No co dál, pak jsem ještě nafotila pár momentek v letním parku :) Víc toho na dnešek říct nemůžu.. takže tady jsou fotky ;)

Tady je kabelka :) Barvy jsou trochu dolaďěné... takže snad nevadí ;)
Koupena v nějakém malém obchůdku bez názvu :DD Cena: 249,-kč :)


8 komentářů:

  1. Super fotečky, hele chtěla jsem ti omluvit za to, že jsem neobíhala! ♥ Neměla jsem na to čas, promiň :))))))))) Hele a nemohla by si hlásnout v anketě na mém blogu ?

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, skvělé fotky :) Moc se ti povedly. A horko bylo příšerný, ostatně pořád ještě je. Sice mám teplo ráda, ale když už nejsem u bazénu nebo prostě u vody, mohlo by být aspoň menší horko :D Ale nic proti slunci :D

    P.S.: Moc se omlouvám, že jsem si tě nezapsala do SB a neobíhala jsem tě.. celkově jsem moc SB neobíhala protože se uzavíraly známky a já si potřebovala pár né moc lehkých předmětů opravit. Takže jsem se prostě většinou učila.. no každopádně komenty samozřejmě čtu, a pokud vím, psala jsem do článku že novým SBéčkům které nemám zapsané se omlouvám. Mám v tom na blogu zmatek, asi proto, že předělávám menu. Už vůbec nevím kdo se zapsal do kontroly, koho mám smazat, kdo mám pozastaveno.. prostě takhle. Takže promiň, nemaž si mě prosím, kdyby ses třeba neviděla v menu po delší době, nebo sis všimla že nekomentuju, tak mě prosím omluv a klidně mi napiš. Já si tě nezapsala protože jsem prostě šla na blog jenom na zveřejnění článku a pak jsem zas pádila.. juj, to jsem se ale rozepsala :D Prostě.. promiň ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. jasně :) napiš mi sem > http://be-happy-and-smile-bitch.blogspot.cz/2013/06/wanna-be-affs.html :))

      Vymazat
  4. Beru tě... Zapiš si mě... :P
    Mentoska :3*
    http://futurenexttime.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, promiň, že sem píšu tenhle komentář, ale na mém blogu je kontrola affs, tak se prosím mrkni, píšu takový komentář všem aby měli přehled, tak si to neber osobně, vím, že jsem si tě přidala teprve dnes :) http://kerry-world.blog.cz/1306/kontrola-affs-sb

    OdpovědětVymazat