pátek 28. června 2013

Prázdniny, školní výlet, vysvědčení?!

Ahoj! Omlouvám se, že jsem dlouho nic nepsala, ale nebyl čas a abych pravdu řekla i nálada :) Pokusím se co nejrychleji shrnout nedávné události. V úterý jsme byly se školou na posledním a opožděném školním výletě - nejdřív jsme šli do lanového centra v Brně a pak do podzemních sklepů pod Zelným trhem. Byla to fakt bomba! Nějaké fotky najdete v celém článku (fotila učitelka a nám ostatním dala možnost, že nám fotky dá na USB) ;) No.. dneska bylo vízo, což je pro někoho pohroma, ale pro mě to tak strašný není :D Mám 6 dvojek, což je sice hodně, ale mám vyznamenání a žádnou trojku, čtverku nebo pětku :D Dvojky mám z následujících předmětů: dějepis, přírodopis, zeměpis, ájina, čeština a chemie :) Zlepšila sem se z fyziky a matiky :DD A poslední téma dnešního článku jsou prázdniny, které začínají oficiálně sice až od zítřka, ale pro mě jsou prázdniny už dneska :D Zvláštní je, že necítím žádnou změnu, jakoby byl normální den :P No.. už vás asi moje trapný řeči štvou takže... tady jsou fotky :D


Takhle strašně jsme vypadaly :D Zprava: Já, Katka, Valda, Šárka :)



Katka :)


Já :D


Katka+Šárka


Já s holkama na pranýři :D
(na sobě cedule s nápisem "co jsme udělali" - já byla prostitutka :D) 


Katka s helmou "prase" :D


Naše třída :3 Naše velká společnost :D

Děkuji za pozornost, mějte se hezky a užívejte si prázdniny jak jen to půjde! :)




4 komentáře:

  1. Omg!! -__- lanový centrum , my sme jeli leda tak doprdele, řída to všechno zakázal.. :DD ale jeli sme do třebíče. :33 museli ste to tam užít a už nevím co napsat, super bomba bezva coll. :DD lááál.. :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou krásné, moc ti to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě jste si to hrozně užili!!
    Taky přeju krásné prázky! ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný fotky,článek :D Wtf...i fotka se mnou :) No děkuji :D Ale né dobrý....nu což když si vzpomenu jaká to byla na některých překážkách "sranda" :)

    OdpovědětVymazat