neděle 9. června 2013

Wanna be AFFS?

Ahoj! Vítám vás dnes už po čtvrté :D Stihla jsem se rychle naučit, takže ještě píšu tento článek :) Tady jsou pravidla, která musíte splňovat, pokud chcete být v AFFS :)

1)Aktivně komentovat moje příspěvky
2)Nepsat sprosté, urážlivé komentáře, nebo komentáře typu "Ahoj, obíhám." a "Čus, jak je?" Pište k tématu!! :)
3)Neurážet ostatní AFFS :)
4)Neaktivitu, nebo zrušení blogu hlaste předem do komentářů :)

A tady je přihláška:
1)Přezdívka
2)Blog
3)Jak často budeš obíhat?
4)Proč mě chceš do AFFS?
5)Souhlasíš s pravidly?

Toť vše :) Za každou přihlášku budu ráda :)
PS: Já obíhám 5 dní v týdnu (od pondělí do pátku), podle času i o víkendu :)

5 komentářů:

  1. NATT
    be-unicorn.blogspot.cz
    2krát tydně ?
    Protože máš fakticky super blog :)
    ANO!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok beru tě ;) Ale pokud možno, zkus obíhat častěji ;)

      Vymazat
  2. Buď mou Affs u mě na blogu:http://pinkkballerina.blog.cz/1304/zapis-affs
    BB

    OdpovědětVymazat
  3. 1)KateMalik
    2)One-Direction-Various.blog.cz
    3)Obíhám když to vyjde každý den, ale pokaždé to nejde takže asi 5x týdně
    4)Máš skvělý blog a byli jsme SB na tom tvým minulým blogu který si měla ještě společně s někým
    5)Jasně

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, beru tě do SBček (affs) a promiň, že jsem nenapsala dřív :)

    OdpovědětVymazat