pátek 5. července 2013

Svatbááááááá! :3333

Ahoj! Dlouho jsem se vám neozvala >> nýbrž jsem nedělala nic důležitýho :D Akorát jsem ležela v posteli a četla si nebo pařila na PC + občas zkoukla telku nebo si  s (až příliš otravnou) rodinou zahrála karty nebo Osadníky :DDD No každopádně, včera byla oslavé jedné mé vzdálené příbuzné a hned z té svatby se jelo na hostinu a poté hostině jsem jela k Niki a tam jsme nafotily úplně mňamozní fotečky, které vám samozřejmě dám do celého článku tak se máte na co těšit :D BTW: Promiňte, ale z dlouhého pobytu s Niki mi hráblo :DD No dobráááááááá radši vám sem hodím ty fotky, nebo vám ze mě jebne taky :D
 

Zprava: Já, Niki, Pavlík :D :))) :33



Mňamozní "mini dortíky" :33


Niki >> naše extra super modelka :D :33 :**


Přišel mě dokonce navštívit z nebes anděl :DD


S Niki nerozlučné navěky :* :3 :)))


Já alias čarodějnice ze země Oz :D BTW: Niki líčila :D :)) (y)

Toť vše dámy pánové, upíři, vlkodlaci a všelijaká divná strašidla :D Mějte se hezky, a dobrou noc :*

11 komentářů:

  1. Niki je hotová kosmetička :DDDDD moc hezký:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůůůů♥♥ veru tak to to děkuju!!. :DDD dalo mi to zabrat furt s tím okem hýbala a bála se že jí ho vypíchnu!.. :DDD

      Vymazat
  2. Oh tak to teda komentuju :33 nejvíc se mi líbí ta fotka jak anděl :33- víme co tento smajlík znamená... :'DDDD a jinak mají pracvdu- žádná čarodějka prostě sem kosmetičkáá!. .:DD a to bě to tam slušíí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný :DDDDD A ten smajlík :3333 :'DDDDDDDDD No děkuju no, ale ty seš stejně ta nejlepší kosmetička :PPP :DD

      Vymazat
  3. Krása :)) Pěkný fotečky a Niki umí úžasně líčit :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. hezké fotky, sluší vám to všem:)
    komentuji já Natt → http://youngblogger.blog.cz/

    OdpovědětVymazat