pondělí 26. srpna 2013

 Ola Amigos! :) Před pár dny jsem se vrátila z týdenního pobytu na Španělském ostrově Mallorca. Musím uznat, že to tam bylo úžasný, ale nevěřili by jste co se mi tam stalo o.O :D Normálně skoro každé odpoledne tam foukal silný vítr, kvůli kterému se zvedaly vlny a díky tomu tam nafoukal spousty medůz.. no a mě, která má z medůz fobii to zrovna nepotěšilo a nikdo mě nedokázal do toho moře pak dostat :DDDDD Ale to je vedlejší :) Musím uznat, že španělé jsou úžasní kuchaři a někteří jsou fakt pěkní :D Moře od hotelu asi 7 minut, vedle hnedka jedno fakt obrovské jezero, vysoké hory, prostě nádhera :3 V celém článku mám pro vás pár fotek co jsem nafotila, no snad se budou líbit, nějak moc dobrá fotografka nejsem :D Jinak za týden zas škola OMG o.O :D
 
 

Jedna z letadla :)



Jezero Esperanza :'3

 Květ kaktusu.. ANO kaktusu! :D

'Menší' stavba na vzdálenější pláži :D To muselo trvat dlouho :O


Vyhlídka na vrcholu skal..


Překrásný výhled :')


Moře + maják :)*


A nakonec nějaká zátoka :)

Jak říkám všude bylo opravdu krásně :') Ještě vám sem možná přidám jeden článek, kde budou další fotky u moře + já :) Můžete se těšit :D

7 komentářů:

  1. Konečně -_- novej článek!.. I love you jukni na muj blog co máme společná´ýho jako na mou odpověd! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD pamatuješ ne?:**

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky! ;)) Jsou vážně moc krásné! '))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásý fotky...nepodceňuj se :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jen ti chci říct že je na mém blogu kontrola SB a ty nejsi aktivní na blogu, tak bych alespoň chtěla aby ses buď zapsala nebo mi napsala ať tě omluvím ;) Kdyby ses neozvala tak tě omluvím, ale pak mi prosím dej vědět že chceš zůstat ;))

    OdpovědětVymazat