sobota 10. srpna 2013

Letní povinnosti? :D

Ahoj! Dlouho jsem nepsala a to z několika důvodů. Za prvé jsem neměla čas (dlouho jsem byla mimo internet) a za druhý jsem ani neměla náladu. Většinu volného času jsem si buď četla nebo jsem psala příběh :D Ano, teď se asi divíte, ale já jsem zkrátka taková 'amatérská spisovatelka' :) Což mi připomíná ještě jednu věc... do celého článku vám dám obrázek co jsem nakreslila a báseň co jsem vymyslela (obojí patří k mému příběhu - 'knížce'). Teď něco o tom co dělám o prázkách. Kromě flákání doma jsem navštívila Olomouckou zoo, Znojmo, apod. Byla jsem u babiček, v bazénu,.. však to znáte :D Bylo příšerný vedro, takže se toho zas tolik nedělo :D BTW: Konečně je venku přívětivé počasí, že? :3 Ta dnešní bouřka (v noci) byla fajn, ale nemohla jsem kvůli ní spát :D No dobře, už nevím co psat, takže se ptám: Jak si užíváte prázky vy? :D

Klik na celý článek <3 :*

Takže, tady je ta báseň ↓↓↓↓ BTW: Patří k prologu a je o minulosti :)

V dobách dávných a pustých,
země beze jména spící.
Pláně holé, žádná zeleň,
sníh a mráz zde sídlící.

Zázrak stvořil vodu,
nymfa
vzešla.
Vzkřísila život,
sama do přírody vešla.

Z temného chrámu,
čaroděj povstal.
A mocným kouzlem,
do světa se dostal.

A tady je obrázek ↑↑↑↑ :) BTW: Je na něm webová adresa mého druhého blogu o tvorbě :) Kvůli kopírování ;) Na obrázku je nakreslená hl. postava mé 'knížky' :) Snad se vám líbí a prosím o ohodnocení :) Jo a jinak ten můj příběh je o elfech, magii, kouzelných tvorech, apod. :)

Mějte se hezky a užívejte si prázdniny, dokud ještě můžete! :)

4 komentáře:

  1. -_- KONEČNĚ novej článek. :D jinak k obrázku jsem se už vyjadřovala asi pře 100 letama ;)) a k té básničce taky nebo jak tomu říkáš. :D já polovinu prázdnin, kdy někam nejedu se aj nudím. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Báseň je dokonalá :333 A obrázek také nádhernýýýý :33

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná báseň a i obrázek :) Já jsem o prázkách furt pryč takže u mě na blogu taky není moc aktivita :D

    OdpovědětVymazat
  4. Báseň je krásná ;)) Upřímně takový styl knih nemám vůbec ráda a nečtu je, ale určitě to máš zajímavý! ;))

    OdpovědětVymazat