neděle 9. června 2013

Recenze - řasenka :)

Ahoj napotřetí! :D Přidávám dnes už poslední článek a to recenzi na řasenku - Avon Colortrend Mascara :) Většinu fotek najdete v celém článku :) Takže k recenzi.. řasenka mi vyhovuje, dělá dlouhé řasy (ale nemusí, záleží na tom kolikrát si jí přejedete po řasách :) a nijak zvlášť je k sobě nelepí, akorát bych vytkla, že občas udělá "hrbolek" ale zas tak hrozný to není :) Řasenku jsem dostala k narozkám, takže bohužel nemám ponětí kolik stála, nebo kde se dá koupit :) Ale řekla bych, že ji můžete najít v drogerii :D Kde jinde, že? :D No... tady jsou fotky :)





Pro mě vyhovující "štěteček" :)


Ano, to je moje oko :D Zbožňuju svou barvu očí :33



Můžu říct, že řasenku doporučuju :) Co jsem si všimla, většina lidí recenzuje řasenky s objemem jako Brno, ale tuhle bych doporučila hlavně těm, co se neradi líčí, nebo né tak často :) Samozřejmě se hodí i pro někoho kdo ji, jako já, nosí skoro furt :D


2 komentáře:

  1. WOW! vypadá luxusně, jednu dobu jsem si řasenku dávala, le od té doby co jezdím na koni mi to přijde zbytečné. Každopádně pokud si budu ještě někdy kupovat, už vím kterou, vážně hezká recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám od essence, get big lashes - pro větší objem
    jinak pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat